Paul Ginnis: Efektivní výukové nástroje pro učitele. Strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka

sobota 4. listopadu 2017 · 0 komentářů

Tato publikace poskytuje řadu možností pro učitele k rozvoji jejich stylu výuky, poslouží jako podnět k profesionálnímu učení a především má potenciál změnit učení tak, aby bylo vzrušující a zábavné pro učitele i žáky.

Učitelé chtějí praktické nápady. Tato kniha jich obsahuje spousty, to ale není vše. Ze zkušenosti víme, že kvalita výuky i učení se nejsnadněji zlepšuje, když se teorie a praxe navzájem prolínají. Je užitečné vědět, proč věci fungují, či nefungují; mít k dispozici principy řídící strukturu vyučovacích hodin nebo vědět, jak se žáci učí.

Kniha je naplněná praktickými výukovými strategiemi, které umožňují:
– vyhovět potřebám různých stylů učení,
– stimulovat kreativitu učitele,
– ozvláštnit výuku,
– zaujmout jak nadané, tak vyrušující žáky.

Bez ohledu na to, jaký předmět vyučujete, vám příručka umožní:
– rozvíjet schopnosti myšlení,
– ukotvit studijní dovednosti,
– vyučovat občanství,
– vytvořit skutečnou nezávislost.

Publikace čerpá z neurovědy, psychologie a sociologie a poskytuje:
– přehled současného uvažování o učení,
– padesát různých vyučovacích technik pro všechny typy předmětů a situací,
– praktické nápady, jak vést skupinovou práci, zvládat různé projevy chování a podporovat osobní odpovědnost,
– šest základních způsobů fungování ve třídě,
– nástroje na kontrolu vašich postupů – od plánování vyučovacích hodin po řízení výkonu.

Více informací najdete ZDE.


Šéfredaktorka

Výtvarné umění



WebArchiv - archiv českého webu



Licence Creative Commons
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.

Powered By Blogger