web o změnách ve vzdělávání
středa 15. června 2016
Pozvánka do Národního zemědělského muzea
›
Národní zemědělské muzeum v Praze připravilo nové moderní interaktivní expozice a výstavy, které svým obsahem a zábavnou formou vhodně doplň...
úterý 14. června 2016
Markéta Hronová: Učitelé své žáky podceňují, jejich znalosti se přitom za dvacet let nezhoršily
›
Ředitelé základních škol si myslí, že dnešní žáci mají horší znalosti než jejich vrstevníci před dvaceti lety. Testy však ukázaly, že to nen...
pondělí 13. června 2016
NEMES: DOKUMENTY 120. Byla, nebo nebyla transformace školství?
›
„Jako východisko pro uvažování nad touto otázkou jsme zvolili deset hlavních tezí projektu NEMES Svoboda ve vzdělání a česká škola z roku 19...
sobota 11. června 2016
Věda má budoucnost!
›
Žáci z pěti vybraných škol z celé republiky představili své projekty v rámci soutěže „Věda očima mladých aneb jak podpořit vědu a techniku v...
pátek 10. června 2016
Jitka Kunčarová: CLIL a výuka odborných cizích jazyků
›
Permanentní dostupnost mezinárodní komunikace a mobilních zařízení přináší nový digitální životní styl a nové možnosti pracovního uplatnění....
čtvrtek 9. června 2016
Ministryně Valachová sestavila návrh na složení Rady NAÚ
›
Návrh na složení rady Národního akreditačního úřadu neobsahuje ani jediného pedagoga vzděláním. Jako obvykle – o vzdělávání bez pedagogů… ...
středa 8. června 2016
Luboš Kreč: S láskou, vaši roboti
›
Hospodářské noviny vydaly 7. června speciální vydání věnované nové průmyslové revoluci – Průmyslu 4.0. Jde o změnu, která zasáhne každého. A...
úterý 7. června 2016
Jiří Zlatuška: K dopadu centralizovaných selektivních zkoušek
›
Článek diskutovaný na LXXII. Akademickém fóru, pořádaném 19. 5. 2016 Odbornou skupinou Organizace výzkumu ČFS JČMF na téma „Diskuse o změnác...
pondělí 6. června 2016
Jana Hrubá: DOKUMENTY 119. S učitelem na praporu
›
V minulém dílu jsme se zabývali financováním vzdělávání. Připomínali jsme si, že dlouho se vlekoucí a neřešená situace vyvrcholila koncem l...
sobota 4. června 2016
Petra Thobrietz: Soustřeď se! Jak podpořit koncentraci dětí
›
Autorka vychází z předpokladu, že dnešní děti čelí takové řadě podnětů a nejrůznějších lákadel, že je pro ně stále obtížnější vnímat konkrét...
pátek 3. června 2016
Sketchnotes místo klasických poznámek
›
Lisa Nielsen se na svém blogu The Innovative Educator vyslovuje proti zavedenému zapisování poznámek studenty při výuce. Naopak věří, že je ...
1 komentář:
čtvrtek 2. června 2016
Oldřich Botlík: Maturitní data – Odtajněno!
›
Na tiskové konferenci 31. 5. 2016 prezentoval zakladatel iniciativy Oldřich Botlík konečně odtajněná data – výsledky letošních maturitních t...
‹
›
Domovská stránka
Zobrazit verzi pro web