čtvrtek 25. února 2010

Jiří Trunda: Jaká forma podpory škol a učitelů by byla nejúčinnější?

Prezentace z kulatého stolu SKAV a SVP PedF UK „Podpora školy a učitele – ale jak?“ 21. 1. 2010.


Autor jako východiska uvádí:
– Hledání funkčního způsobu realizace vzdělávání, ne alternativa za každou cenu.
– Implementace ověřených řešení, která jsou přizpůsobena specifikům školy.
– Hledání nových řešení tam, kde je to potřeba.
– Opouštění starých řešení tam, kde je to potřeba.
– Liberální pedagogika.
– Vzdělávání v souvislostech.
– Poskytnutí maximálního prostoru kreativitě pedagogů i žáků.

Prezentaci si můžete stáhnout ZDE.

Etický kodex pedagogického pracovníka ZŠ Londýnská, Praha 2 ZDE.
Osobní list pedagoga ZDE.

Výstup z kulatého stolu si můžete přečíst ZDE.