Plýtváme potenciálem žáků. A to nejen těch mimořádně nadaných.
Projevuje se to například v narůstajícím počtu dětí, které nezvládnou
dokončit ani základní vzdělání. V celorepublikovém průměru to jsou tři
procenta populačního ročníku, ale například v Ústeckém kraji je to kolem
osmi procent. Je to nejen společenský, ale také ekonomický problém, který může
Česko v budoucnu stát hodně peněz. Jednou z příčin je i to, že
se do systému nedaří dostávat nejnovější pedagogické teorie. Zůstávají
ve strategiích, které často sklidí odborné uznání, ale řídí se jimi jen
hrstka škol a učitelů.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (186)
- inovativní vzdělávání (148)
- názory (18)
- NÚV (1)
- odborná literatura (637)
- pedagogické asociace (94)
- pozvánky (2)
- PR článek (1)
- profese učitele (381)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (157)
- školství v regionech (88)
- školství v zahraničí (65)
- výchova (209)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (320)
- výzkum a hodnocení (515)
- vzdělávací politika (725)
- zajímavé tipy (653)
- zaujalo nás (825)
Archiv
- ▼ 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ► 2013 (310)
- ► 2012 (266)
- ► 2011 (255)
- ► 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.