České pojetí nouzových opatření spojených s pandemií COVID 19 dopadlo na děti a dospívající velmi tvrdě. Uzavírka škol byla v České republice jednou z nejdelších na světě. Děti a dospívající nemohli po dlouhé měsíce navštěvovat volnočasové aktivity ani trávit čas se svými kamarády. Negativní dopady jejich dlouhodobé izolace jsou patrné nejen v oblasti vzdělávání, ale významně také v oblasti duševního zdraví a celkového wellbeingu.
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (21)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (34)
- informační technologie (171)
- inovativní vzdělávání (134)
- názory (11)
- NÚV (1)
- odborná literatura (617)
- pedagogické asociace (79)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (355)
- projekty (17)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (138)
- školství v regionech (60)
- školství v zahraničí (60)
- výchova (194)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (308)
- výzkum a hodnocení (447)
- vzdělávací politika (566)
- zajímavé tipy (633)
- zaujalo nás (781)
Archiv
- ► 2022 (350)
- ▼ 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)