Učiva už nebude tolik, protože by si děti měly ze školy odnést spíše
schopnost rozumět textu než vyjmenovat
básníky z období
romantismu. A komu nějaký předmět půjde, může se jej učit na škole více do
hloubky. Plány týkající se největší změny ve fungování základních škol
za posledních 20 let však narazily na odpor pedagogů a odborníků.
Ministerstvo školství teď proto muselo rychle jednat. Pokud by změny
neschválilo do ledna, přišlo by o stovky milionů z Evropské unie.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (186)
- inovativní vzdělávání (148)
- názory (19)
- NÚV (1)
- odborná literatura (637)
- pedagogické asociace (95)
- pozvánky (2)
- PR článek (1)
- profese učitele (385)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (163)
- školství v regionech (91)
- školství v zahraničí (66)
- výchova (212)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (321)
- výzkum a hodnocení (528)
- vzdělávací politika (748)
- zajímavé tipy (656)
- zaujalo nás (829)
Archiv
- ► 2024 (217)
- ▼ 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)