Prezentace psychologa PhDr. Václava Mertina, člena pracovní skupiny na MŠMT, z kulatého stolu SKAV 28. 4. 2011 na téma Stačí na cestě ke kázni jen „utahovat šrouby“?
„ Individuální výchovný plán:
– Zaměřený primárně na pomoc dítěti, rodině i učiteli, až sekundárně na represi.
– Reaguje na běžné školní problémy, ne na trestné činy.“
„Komplikace individuálního vzdělávacího plánu:
Rodič odmítne podepsat
– má právo, škola plní to, co lze bez souhlasu rodičů,
– rodič je upozorněn na navazující kroky školy, když se situace nebude lepšit.
Rodič odsouhlasí, podepíše a neplní:
– škola naléhá na plnění nebo modifikuje návrhy,
– rodič je upozorněn na navazující kroky školy, když se situace nebude lepšit.“
Celý text prezentace si můžete stáhnout ZDE.
Výstup z kulatého stolu SKAV si můžete přečíst ZDE.
Václav Mertin: Individuální výchovný plán – Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (187)
- inovativní vzdělávání (150)
- názory (19)
- NÚV (1)
- odborná literatura (642)
- pedagogické asociace (107)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (386)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (176)
- školství v regionech (105)
- školství v zahraničí (66)
- výchova (216)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (333)
- výzkum a hodnocení (557)
- vzdělávací politika (829)
- zajímavé tipy (663)
- zaujalo nás (840)
Archiv
- ► 2024 (303)
- ► 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ► 2013 (310)
- ► 2012 (266)
- ▼ 2011 (255)
- ► 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.