Podle
průzkumu Národního pedagogického institutu ČR (NPI) používá umělou inteligenci
přes 53 procent učitelů základních škol, ale jen 17 procent ji zařazuje do
výuky. Mezi některými převládá ohledně AI skepse. „Umělá inteligence je jako
dynamit – záleží na tom, jak ji využijeme,“ říká v rozhovoru pro iRozhlas.cz Tomáš
Matoušek, mluvčí organizace EDUin, který dříve působil mimo jiné i v NPI na
oddělení
Miroslav Harant: Pokud budou školy před umělou inteligencí zavírat oči, dnešní děti na trhu práce neobstojí, varuje expert
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (188)
- inovativní vzdělávání (150)
- názory (20)
- NÚV (1)
- odborná literatura (642)
- pedagogické asociace (107)
- pozvánky (2)
- PR článek (1)
- profese učitele (386)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (179)
- školství v regionech (105)
- školství v zahraničí (67)
- výchova (216)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (334)
- výzkum a hodnocení (560)
- vzdělávací politika (841)
- zajímavé tipy (667)
- zaujalo nás (840)
Archiv
- ► 2024 (303)
- ► 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ► 2013 (310)
- ► 2012 (266)
- ► 2011 (255)
- ► 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.