Čím více věcí si s sebou do lesa bereme, tím méně se zabýváme přírodou a sami sebou, vždyť k naprosté většině činností s dětmi v přírodě nepotřebuje průvodce ani dítě nic víc než sebe sama. To je východisko metodiky „prahry“, kterou se zabývá v nové publikaci Johanna Passerin, lektorka, pedagožka a zakladatelka lesní školky Hvězdy v lese. A nemyslí přitom jen na dětskou fázi her.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (21)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (31)
- informační technologie (165)
- inovativní vzdělávání (129)
- názory (7)
- NÚV (1)
- odborná literatura (598)
- pedagogické asociace (78)
- pozvánky (6)
- PR článek (1)
- profese učitele (311)
- projekty (11)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (137)
- školství v regionech (55)
- školství v zahraničí (54)
- výchova (190)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (305)
- výzkum a hodnocení (422)
- vzdělávací politika (519)
- zajímavé tipy (623)
- zaujalo nás (760)
Archiv
- ▼ 2021 (319)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)