„Vypařilo se jim to z hlavy!“ „Dokončili jsme lekci – tak teď honem napsat test, než to všechno zapomenou.“ Zdi kabinetů by mohly vyprávět – podobných vět a jejich variací slýchají nespočet dnes a denně (pokud teda zrovna neosiřely vzhledem ke globální pandemii). Ale co vlastně o paměti a mysli říká věda? A co bychom si z těchto poznatků, sice neúplných, avšak v posledních letech díky rozvoji neurověd a kognitivní vědy stále bohatších, měli jako učitelé odnést?
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (21)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (33)
- informační technologie (165)
- inovativní vzdělávání (131)
- názory (7)
- NÚV (1)
- odborná literatura (605)
- pedagogické asociace (78)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (325)
- projekty (11)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (137)
- školství v regionech (55)
- školství v zahraničí (55)
- výchova (190)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (306)
- výzkum a hodnocení (430)
- vzdělávací politika (536)
- zajímavé tipy (628)
- zaujalo nás (764)
Archiv
- ► 2022 (214)
- ▼ 2021 (315)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)