Rozdíly mezi jednotlivými základními školami jsou propastné. Dělají obce, coby jejich zřizovatelé, dost pro kvalitu vzdělávání na tomto stupni? „Dělají maximum v mezích možností a podpory, která se jim dostává,“ uvádí v Pro a proti 1. místopředseda Sdružení místních samospráv Oldřich Vávra. Programový ředitel společnosti EDUin Miroslav Hřebecký upozorňuje, že některé obce nemají odbornou kompetenci nebo důraz na školství jako prioritu.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (21)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (34)
- informační technologie (181)
- inovativní vzdělávání (140)
- názory (16)
- NÚV (1)
- odborná literatura (625)
- pedagogické asociace (87)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (363)
- projekty (20)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (141)
- školství v regionech (76)
- školství v zahraničí (64)
- výchova (200)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (313)
- výzkum a hodnocení (473)
- vzdělávací politika (651)
- zajímavé tipy (647)
- zaujalo nás (798)
Archiv
- ▼ 2023 (243)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)