Žáci učebních oborů jako Štěpán, Lukáš a Michal obvykle tráví polovinu školního roku praxí. Tuhle část učení mají ostatně nejraději, ale v dílnách Integrované střední školy ve Vysokém nad Jizerou už dlouho panuje ticho a klid. Někteří kluci si udrželi práci v autoservisech, jiní jsou s tátou v domácí dílně. Ti ostatní se snaží zaplnit plonkový čas, jak to jde. Je sice hezké nemuset brzo ráno vstávat, ale uvnitř hlodá červík strachu: Udělám závěrečné zkoušky? A i když je udělám, s čím pak půjdu do provozu? Nenaučil jsem se, co jsem měl, to je jasné.
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (21)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (34)
- informační technologie (171)
- inovativní vzdělávání (134)
- názory (11)
- NÚV (1)
- odborná literatura (617)
- pedagogické asociace (79)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (355)
- projekty (17)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (139)
- školství v regionech (60)
- školství v zahraničí (60)
- výchova (194)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (308)
- výzkum a hodnocení (448)
- vzdělávací politika (569)
- zajímavé tipy (633)
- zaujalo nás (782)
Archiv
- ► 2022 (350)
- ▼ 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)