„Naše škola“ hledá nadšeného ředitele/-ku školy a třídní učitele (průvodce)

sobota 6. února 2016 · 0 komentářů

„Naše škola“ - nově zakládaná komunitní ZŠ otevřená novým směrům – v Litni u Berouna a Karlštejna s akreditací MŠMT hledá od září 2016 ředitele a učitele.


Ředitel/-ka

Očekáváme od Vás:
– Nadšení do vzdělávání
– Znalost školských právních předpisů a školské problematiky
– Odbornou kvalifikaci dle zákona o pedagogických pracovnících
– Respektující a partnerský přístup k dětem, kolegům a rodičům
– Koncepční a ekonomické myšlení a schopnost vést druhé
– Kreativitu a otevřenost ke změnám
– Práci na sobě a podporu druhých

Uvítáme:
– Zkušenosti s vedením lidí a řešením problémů (i mimo školní prostředí)
– Komunikační schopnosti na odpovídající úrovni
– Absolvování některého z kurzů alternativního školství (Waldorf, Montessori, Začít spolu, Lesní pedagogika, Intuitivní pedagogika, R+R,…)
– Zkušenosti s alternativní pedagogikou a věkově smíšenými skupinami dětí školního věku

Čeká Vás:
– Možnost podílet se na podobě nově vznikající školy
– Svoboda pro vytváření a uskutečňování vlastních projektů
– Neformální, podporující a tvůrčí prostředí
– Pozitivní a přátelská atmosféra
– Prostor pro osobní i profesní rozvoj
– Získání široké „rodiny“ podobně orientovaných lidí
– Odvahu pouštět se do nových věcí, zodpovědnost, empatii, férové jednání, umění naslouchat, trpělivost a nadšení pro věc

Jste tím, koho hledáme?

Kontaktujte do 15. 2. 2016 koordinátorku projektu Ing. Janu Havlíčkovou (tel.: 607 068 228) nebo rovnou zašlete Vaše CV, motivační dopis a úvahu v rozsahu jedné A4, obsahující tato témata:
– „3 nejdůležitější hodnoty ve Vašem životě“
– „Jakou největší změnu jsem za poslední rok zažil/-a“
– „Kdo a čím mě za poslední rok inspiroval“
– „Kdy jsem se při práci s dětmi cítil/-a spokojený/-á“

na e-mail: info@naseskola.eu. Více o Naší škole se dozvíte na www.naseskola.eu.

Těšíme se na Vás!


Třídní učitel/-ka (průvodce) pro 1. a 2. stupeň ZŠ

Očekáváme od Vás:
– Kreativitu a otevřenost ke změnám
– Ochotu zapojit se do budování školy
– Respektující a partnerský přístup k dětem, kolegům i rodičům
– Koncepční myšlení – společnou tvorbu a realizaci vzdělávacích plánů
– Odpovídající pedagogické vzdělání pro 1. nebo 2. stupeň ZŠ (nebo ochotu si jej doplnit studiem VŠ)
– Práci na sobě a podporu druhých

Uvítáme:
– Absolvování některého z kurzů alternativního školství (Waldorf, Montessori, Začít spolu, Lesní pedagogika, Intuitivní pedagogika, R+R,…)
– Zkušenost s alternativní pedagogikou a věkově smíšenými skupinami dětí školního věku
– Nadšení pro věc, empatii, zodpovědnost, umění naslouchat, komunikativnost, trpělivost
– Znalost angličtiny

Čeká Vás:
– Tvůrčí, podporující a neformální prostředí
– Pozitivní a přátelská atmosféra
– Příležitost podílet se na podobě nově vznikající školy
– Možnost realizovat své nápady a používat netradiční vzdělávací metody
– Prostor pro osobní i profesní rozvoj
– Možnost trávit s dětmi více času v přírodě
– Získání široké „rodiny“ podobně orientovaných lidí

Jste tím, koho hledáme?

Kontaktujte do 15. 2. 2016 koordinátorku projektu Ing. Janu Havlíčkovou (tel.: 607 068 228) nebo rovnou zašlete Vaše CV, motivační dopis a úvahu v rozsahu jedné A4, obsahující tato následující témata:
– „Zlomový okamžik v mém životě“
– „Jakou největší změnu jsem za poslední rok zažil/-a“
– „Kdo a čím mě za poslední rok inspiroval“
– „Kdy jsem se při práci s dětmi cítil/-a spokojený/-á“

na e-mail: info@naseskola.eu. Více o Naší škole se dozvíte na www.naseskola.eu.

Těšíme se na Vás!

Václava Tmejová: Vyrábíme s dětmi. Polytechnická výchova v mateřské škole

· 0 komentářů

Polytechnická výchova je trendem, který si postupně nachází své místo v mateřských školách.

Pokud dětem připravíme podmínky k technickým činnostem a k hrám s dětským nářadím, budeme překvapeni, co dokážou vyrobit a s jakým zaujetím a úsilím hledají řešení k dosažení svého cíle. Technika je součástí našeho života, ale technické dovednosti se postupně vytrácejí. Polytechnická výchova přispívá především k vytváření pracovních dovedností a návyků, které děti využijí v běžném a později i pracovním životě. Vyrábění a společné hledání správných postupů rozvíjí spolupráci dětí, vzájemnou komunikaci a volní vlastnosti. Děti mají touhu práci dokončit, i když musí překonat překážky.

Václava Tmejová působí jako ředitelka MŠ Sebranice a také jako lektorka kurzů pro další vzdělávání pedagogických pracovníků.

Více informací včetně ukázek ZDE.