Plýtváme potenciálem žáků. A to nejen těch mimořádně nadaných.
Projevuje se to například v narůstajícím počtu dětí, které nezvládnou
dokončit ani základní vzdělání. V celorepublikovém průměru to jsou tři
procenta populačního ročníku, ale například v Ústeckém kraji je to kolem
osmi procent. Je to nejen společenský, ale také ekonomický problém, který může
Česko v budoucnu stát hodně peněz. Jednou z příčin je i to, že
se do systému nedaří dostávat nejnovější pedagogické teorie. Zůstávají
ve strategiích, které často sklidí odborné uznání, ale řídí se jimi jen
hrstka škol a učitelů.
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (186)
- inovativní vzdělávání (148)
- názory (19)
- NÚV (1)
- odborná literatura (637)
- pedagogické asociace (95)
- pozvánky (2)
- PR článek (1)
- profese učitele (385)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (163)
- školství v regionech (93)
- školství v zahraničí (66)
- výchova (212)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (321)
- výzkum a hodnocení (528)
- vzdělávací politika (749)
- zajímavé tipy (656)
- zaujalo nás (829)
Archiv
- ► 2024 (220)
- ▼ 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)