Ukázka z prezentace na stejnojmenné konferenci SKAV, MŠMT a EDUin 14. 6. 2013.
Kvalitní vzdělání
– Tvořivost a iniciativnost
– Odolnost a sebeúcta
– Nezávislost a odpovědnost
– Schopnost vytvářet vědění ve spolupráci (učit se)
Péče o duši a péče o společné dobro
Kvalitní školní vzdělávání
Každý žák se v každé hodině učí něčemu pro něj hodnotnému, co přispívá k dohodnutým cílům vzdělávání.
Rozhodnutí
– Chceme, aby se každé dítě v každé škole každý den a hodinu kvalitně vzdělávalo.
– Věříme, že každý náš žák se může učit.
– Věříme, že jsme schopni pomoct každému žákovi v tom, aby se učil.
– Věříme, že jsme schopni pomoct každému učiteli v tom, aby učil své žáky.
Kultura podpory pro učitele
– Učitel je nejvýznamnější systémový prvek z hlediska výsledků žáků
– Na každém učiteli záleží.
– Učitelé potřebují trvající důvěru a podporu, ne tlak a kontrolu.
Zavazující zjištění
Vysoce kvalitní vzdělávání má sílu překonat u žáků nepříznivé vlivy a dispozice.
Celou prezentaci najdete ZDE.
Výstupy z konference a shrnutí kampaně EDUin Česko mluví o vzdělávání najdete ZDE.
Hana Košťálová: Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (21)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (34)
- informační technologie (176)
- inovativní vzdělávání (138)
- názory (16)
- NÚV (1)
- odborná literatura (620)
- pedagogické asociace (84)
- pozvánky (2)
- PR článek (1)
- profese učitele (359)
- projekty (19)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (139)
- školství v regionech (67)
- školství v zahraničí (62)
- výchova (197)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (313)
- výzkum a hodnocení (464)
- vzdělávací politika (612)
- zajímavé tipy (639)
- zaujalo nás (790)
Archiv
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
0 komentářů:
Okomentovat