Vážení kolegové a přátelé, rádi bychom vám jménem Envigogiky dodatečně popřáli vše dobré v roce 2016. Současně si dovolujeme upozornit na naše poslední aktivity či výsledky.
V loňském roce vyšla 4 čísla s texty v jazyce českém a anglickém; věnovala se celé škále témat, například: jak se učit od sebe vzájemně – na čem lze založit spolupráci společenských aktérů (číslo X/1), zda a jak rozvíjet postoje, hodnoty a kompetence na různých stupních vzdělávání (číslo X/2), co je skutečný svět, jak jej poznávat a kam to vede (číslo X/3), a nakonec analýzy, úvahy, recenze i živé vstupy týkající se role osvěty, filosofie, etiky atd. ve vzdělávání (číslo X/4).
Věnujte prosím pozornost též těmto aktuálním informacím.
Zveme vás na konferenci o vztahu člověka a přírody v historii a dnes (a také v budoucnu). Koná se na Filosofické fakultě UK ve dnech 31. 3. – 1. 4. 2016. Jde o další ze série konferencí Naše společná přítomnost, mezi jejímiž organizátory je nově mj. Ústav pro soudobé dějiny AV ČR. Podrobnosti najdete v pozvánce; přihlásit se můžete (zdarma) ZDE.
Právě vychází publikace Svět, který chceme, která přináší přehled Cílů udržitelného rozvoje (SDGs) formou přístupnou pro děti. Publikace je dostupná na stránkách OSN v Praze, kde ji doplňuje animovaný film Největší lekce pro svět. Publikaci lze získat v tištěné formě; výdejními místy jsou instituce spolupracující na jejím vzniku (viz přehled).
Aktuálně prosím věnujte pozornost semináři se zahraničním expertem na téma vysokoškolské výuky – sdělí nám, jak ji nejen měnit ve prospěch udržitelnosti, ale též jak zlepšovat (a hodnotit) její kvalitu. Prof. Geoffrey Scott o tom bude hovořit dne 25. 1. 2016 – více ZDE.
Nakonec prosba do konce ledna je poslední příležitost vyplnit krátkou anketu o vzdělávání. V poslední době jsme dostali četné odpovědi, takže se dají čekat zajímavé výsledky. Zatím však máme poměrně jednostranné spektrum respondentů. Prosíme Vás proto o spolupráci – chtěli bychom ještě získat odpovědi od chybějících skupin. Ty možná představujete právě Vy.
To je pro tentokrát vše – těšíme se na vaše reakce a příspěvky. V této souvislosti připomínáme, že Envigogika již byla zařazena do databáze ERIH.
Pokud máte dojem, že tyto informace mohou zajímat též vaše kolegy, neváhejte jim je prosím přeposlat.
S pozdravem a přáním pomalého, o to ale úspěšnějšího rozjezdu v roce 2016
Za redakci Envigogiky
Jana Dlouhá
hlavní editor časopisu Envigogika
http://envigogika.cuni.cz
Jana Dlouhá: Zprávy z Envigogiky
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (187)
- inovativní vzdělávání (150)
- názory (19)
- NÚV (1)
- odborná literatura (642)
- pedagogické asociace (107)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (386)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (176)
- školství v regionech (105)
- školství v zahraničí (66)
- výchova (216)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (333)
- výzkum a hodnocení (557)
- vzdělávací politika (829)
- zajímavé tipy (663)
- zaujalo nás (840)
Archiv
- ► 2024 (303)
- ► 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ▼ 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ► 2013 (310)
- ► 2012 (266)
- ► 2011 (255)
- ► 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
0 komentářů:
Okomentovat