Prezentace PhDr. O. Hausenblase z programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení z lednového kulatého stolu SKAV a EDUin „Učíme, nebo neučíme čtenářskou gramotnost?“
Výstup z KS najdete ZDE. Zvukový záznam si můžete poslechnout ZDE.
„Naše přesvědčení o možnostech a důsledcích rozvíjení čtenářské gramotnosti (ČG):
1. Osvojit si ČG na odpovídající úrovni je předpokladem školního i životního úspěchu pro každé dítě v naší škole.
2. Škola může pomoct každému dítěti, aby se stalo čtenářem a osvojilo si ČG – i tehdy, když chybí rodinná podpora.
3. Dnes je každý učitel současně učitelem jak svého předmětu, tak i čtení.
4. Každé dítě se vyvíjí jiným tempem i v osvojování ČG. Stejně staré děti bývají na různé úrovni ČG.
5. Vývoj dítěte v čase není rovnoměrný, mohou se v něm střídat období zrychlení, stagnace nebo regrese…“
Celá prezentace je ZDE.
Ondřej Hausenblas: Čtení, čtenářství, čtenářská gramotnost – a učení
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (18)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (31)
- informační technologie (150)
- inovativní vzdělávání (121)
- názory (5)
- NÚV (1)
- odborná literatura (560)
- pedagogické asociace (76)
- PR článek (1)
- profese učitele (262)
- projekty (5)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (119)
- školství v regionech (48)
- školství v zahraničí (49)
- výchova (170)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (274)
- výzkum a hodnocení (377)
- vzdělávací politika (430)
- zajímavé tipy (573)
- zaujalo nás (693)

Archiv
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
0 komentářů:
Okomentovat