Prezentace z květnové konference SCIO „Testováním ke kvalitě vzdělávání 2012“.
Informace o konferenci „Konference SCIO hledala odpověď, zda se testováním zlepší kvalita vzdělávání“ najdete ZDE.
Jaké chcete děti?
Většina z vás jsou rodiče – co byste si přáli? Jaké by měly být a co by měly umět vaše děti?
– zapojit diodu
– rozlišit přívlastkovou a podmětnou větu vedlejší
– objasnit funkci dvou organismů ve stélce lišejníků
– vypočítat složení roztoků, připravit prakticky roztok daného složení
– využívat Ohmův zákon při řešení praktických problémů
– formulovat a řešit reálnou situaci pomocí rovnic a jejich soustav
– využívat při tvořivých činnostech prvky lidových tradic
(Rámcový vzdělávací program základního vzdělávání)
nebo
– umí se radovat ze života
– umí a chce se stále učit
– je sebevědomé a věří si
– je své a jedinečné
– rozumí samo sobě
– je odvážné, nebojí se chybovat
– umí překonávat překážky, je vytrvalé
– umí anglicky
– umí vidět věci v souvislostech…
Co by si přáli zaměstnavatelé? Jací by měli být a co by měli umět jejich zaměstnanci?…
Jací by měli být a co by měli umět spoluobčané vašich dětí?…
Co testujeme?
Výsledky vzdělávání.
A myslíte:
– vzdělávání, které chcete jako rodič?
– vzdělávání, které chcete jako občan?
– vzdělávání, které chcete jako zaměstnavatel?
A nebo to, co si děti odnášejí ze školy?…
Není jasné, o které vzdělávání jde:
– pro jednotlivce?
– pro společnost?
– pro stát?
a nebo možná pro učitele a pro školu?
Chybí cíl!…
Celou prezentaci najdete ZDE.
Další prezentace z konference jsou ZDE.
Ondřej Šteffl: Testováním ke kvalitě vzdělávání?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (187)
- inovativní vzdělávání (150)
- názory (19)
- NÚV (1)
- odborná literatura (642)
- pedagogické asociace (107)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (386)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (176)
- školství v regionech (105)
- školství v zahraničí (66)
- výchova (216)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (333)
- výzkum a hodnocení (557)
- vzdělávací politika (829)
- zajímavé tipy (663)
- zaujalo nás (840)
Archiv
- ► 2024 (303)
- ► 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ► 2013 (310)
- ▼ 2012 (266)
- ► 2011 (255)
- ► 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
3 komentářů:
Milý Ondřeji Štefle,
myslíte si,že když bude žák znát Ohmův zákon,že to vylučuje,že bude mít radost ze života?
Jiří
„Konference SCIO hledala odpověď, zda se testováním zlepší kvalita vzdělávání“
Tak to už by bylo užitečnější, kdyby nějaká ta vaše konference zkoumala, zda se nošením ponožek zlepší kvalita ovzduší.
blogger
Že se zavedením plošného testování zlepší kvalita vzdělávání je jasné. Minimálně tím, že budou vyhozeni špatní učitelé.
Okomentovat