V českých školách dnes chybí asi šest tisíc učitelů, do deseti let má tento počet stoupnout na deset tisíc. Na co by se měl zaměřit nový ministr školství, aby tuto hrozbu odvrátil?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (191)
- inovativní vzdělávání (152)
- názory (25)
- NÚV (1)
- odborná literatura (642)
- pedagogické asociace (110)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (393)
- projekty (22)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (190)
- školství v regionech (113)
- školství v zahraničí (68)
- výchova (224)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (337)
- výzkum a hodnocení (578)
- vzdělávací politika (882)
- zajímavé tipy (672)
- zaujalo nás (852)
Archiv
- ▼ 2025 (261)
- ► 2024 (303)
- ► 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ► 2013 (310)
- ► 2012 (266)
- ► 2011 (255)
- ► 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění
Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.

