Vyšel dotisk přehledu současných poznatků a přístupů pro rodiče a odborníky.
Děti trpící poruchou pozornosti s hyperaktivitou (syndromem ADHD) představují pro své rodiče a učitele náročnou zkoušku. Ale i dětem samým přináší jejich postižení řadu problémů a často ohrožuje jejich zařazení do společnosti a někdy i zdraví.
Kniha je přehledem současných poznatků o specifických poruchách pozornosti a hyperaktivitě u dětí a zároveň je vodítkem pro práci s nimi.
Další informace o knihách k tématu najdete ZDE. Knihu si můžete objednat také ZDE.
Alison Munden, Jon Arcelus: Poruchy pozornosti a hyperaktivita
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (18)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (31)
- informační technologie (150)
- inovativní vzdělávání (122)
- názory (5)
- NÚV (1)
- odborná literatura (561)
- pedagogické asociace (76)
- PR článek (1)
- profese učitele (262)
- projekty (5)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (119)
- školství v regionech (48)
- školství v zahraničí (49)
- výchova (170)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (274)
- výzkum a hodnocení (379)
- vzdělávací politika (432)
- zajímavé tipy (574)
- zaujalo nás (694)

Archiv
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
0 komentářů:
Okomentovat