Václav Trojan: Kompetence ředitelů škol – pravomoci, nebo schopnosti?

pátek 9. října 2009 ·

Autor se ve svém příspěvku zabývá problematikou kompetencí ředitelů škol v kontextu probíhající kurikulární reformy, zamýšlí se nad pojetím ředitelské role a nároky kladenými na řídící pracovníky ve školství.

Příspěvek přednesený na konferenci s mezinárodní účastí „Školský manažment 2009. Aktuálne otázky organizácie a riadenia školstva ve Slovenskej republike a v zahraničí“, která se konala 26.–27.3. 2009 na Pedagogické fakultě Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre.

Zdroj: Zborník z konferencie Školský manažment 2009. Aktuálne otázky organizácie a riadenia školstva ve Slovenskej republike a v zahraničí“. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta 2009. Str. 242-250. ISBN 978-80-8094-540-4

Příspěvek si můžete stáhnout ZDE.



2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
21. října 2009 13:27  

prosím, můžete mi někdo vysvětlit, jaký je význam slova "kurikulární" ve spojení se slovem reforma? Děkuji

Anonymní řekl(a)...
11. dubna 2012 9:11  

K dotazu se připojuji.