Ukázka z časopisu Pedagogická orientace – překlad kapitoly z německé expertízy „Možnosti a předpoklady diagnostiky kompetencí založené na technologiích“ – jako příspěvek redakce do diskuse, která se v ČR vede v souvislosti s probíhající kurikulární reformou.
Zdroj: Pedagogická orientace 1/2010, str. 104–119, překlad Tomáš Janík
Kapitola má tyto části:
1. Východiska a vymezení pojmu kompetence
2. Měření kompetencí za účelem řízení vzdělávacích systémů
3. Kompetenční modely
4. Příklady kompetenčních konstruktů
Text ukázky si můžete stáhnout ZDE.
Článek k obsahu letošního ročníku „Co je letos nového v Pedagogické orientaci“ si můžete přečíst ZDE.
Informace o časopisu najdete ZDE.
Eckhard Klieme a kol.: Kompetence a jejich význam ve vzdělávání
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (187)
- inovativní vzdělávání (150)
- názory (19)
- NÚV (1)
- odborná literatura (642)
- pedagogické asociace (107)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (386)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (176)
- školství v regionech (105)
- školství v zahraničí (66)
- výchova (216)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (333)
- výzkum a hodnocení (557)
- vzdělávací politika (829)
- zajímavé tipy (663)
- zaujalo nás (840)
Archiv
- ► 2024 (303)
- ► 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ► 2013 (310)
- ► 2012 (266)
- ► 2011 (255)
- ▼ 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
0 komentářů:
Okomentovat