Prezentace z konference Asociace waldorfských škol 3. 11. 2011 na téma „Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat?“.
Informaci o konferenci si můžete přečíst ZDE.
„Situace je vážná, nikoliv však zoufalá, je třeba bojovat, bojkotovat, ignorovat, rozhodně se nevzdávat a doufat, že smršť nebezpečných nápadů pomine – životnost ministrů školství je v průměru necelé 2 roky. Držme se naděje (a dělejme pro ni maximum), že za křižovatkou, na níž stojíme, budeme pokračovat v cestě za prosazování osobnostně rozvojového modelu vzdělávání.“
Prezentaci si můžete stáhnout ZDE.
Vladimíra Spilková: Výzvy, které přináší osobnostně rozvíjející pojetí vzdělávání pro školu, učitele a vzdělávací politiku
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- akce (1)
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (18)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (31)
- informační technologie (152)
- inovativní vzdělávání (124)
- názory (5)
- NÚV (1)
- odborná literatura (564)
- pedagogické asociace (77)
- PR článek (1)
- profese učitele (264)
- projekty (5)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (119)
- školství v regionech (48)
- školství v zahraničí (49)
- výchova (172)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (277)
- výzkum a hodnocení (382)
- vzdělávací politika (438)
- zajímavé tipy (577)
- zaujalo nás (702)

Archiv
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
0 komentářů:
Okomentovat