Příspěvek z konference Asociace waldorfských škol 3. 11. 2011 na téma „Jaký model vzdělávání a školního hodnocení budeme do budoucna preferovat?“
Informaci o konferenci si můžete přečíst ZDE.
„Pedagogika si dosud počíná, jako by se – krize nekrize – nic tak moc nedělo, pročež dělejme, co a jak jsme zvyklí, samozřejmě efektivněji. Mnohé ale nasvědčuje, že něco převratného se děje, něco, co je třeba vzít s veškerým pedagogickým umem a veškerou pedagogickou kuráží do úvahy.
Předložil jsem několik námětů, jak se této věci ujmout. Nepochybně přicházejí do úvahy i jiné vize. Něco dělat by ale mělo být na programu dne. A pedagogika by se měla vzchopit k sebevědomí své nezastupitelné povolanosti podílet se na díle obratu.“
Příspěvek si můžete stáhnout ZDE.
Zdeněk Helus: Spirituální dimenze osobnosti – výzva pro současnou pedagogiku
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- akce (1)
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (18)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (31)
- informační technologie (152)
- inovativní vzdělávání (124)
- názory (5)
- NÚV (1)
- odborná literatura (564)
- pedagogické asociace (77)
- PR článek (1)
- profese učitele (264)
- projekty (5)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (119)
- školství v regionech (48)
- školství v zahraničí (49)
- výchova (172)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (277)
- výzkum a hodnocení (382)
- vzdělávací politika (438)
- zajímavé tipy (577)
- zaujalo nás (702)

Archiv
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
1 komentářů:
Moc pěkné, pane Helusi. Co kdyby si Vaši přednášku poslechl i pan Dobeš???
Janamicrew
Okomentovat