Prezentace z kulatého stolu SKAV a EDUin 24. 11. 2011.
Je třeba v současném vzdělávání v konkrétní škole ukazovat cestu, když?
1. Učíme současné žáky.
2. Společnost se stále dohaduje, zda pomohou inovativní metody nebo návrat k tradičním.
3. Pod slovem inovativní metody se stále skrývají velmi rozdílné představy, často i postupy.
4. Směřování z vyšších úrovní řízení se mění v horizontu spíše měsíců.
Proč? I ti nejlepší z nejlepších (nebo možná právě ti?) dnes pravidelně spolupracují s kouči, mentory, aby neztratili tah na branku.
Přitom současný učitel v průměrné škole si podobnou podporu těžko může dovolit (možná ještě někdy není tak daleko, aby ji chápal jako podporu – i to je však důsledek dlouhodobé absence jakékoliv cílené podpory v minulosti).“
Celou prezentaci si můžete stáhnout ZDE.
Výstup z kulatého stolu najdete ZDE.
Ivo Mikulášek: Ředitel – manažer, nebo lídr?
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- akce (1)
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (18)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (31)
- informační technologie (152)
- inovativní vzdělávání (124)
- názory (5)
- NÚV (1)
- odborná literatura (563)
- pedagogické asociace (77)
- PR článek (1)
- profese učitele (263)
- projekty (5)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (119)
- školství v regionech (48)
- školství v zahraničí (49)
- výchova (171)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (277)
- výzkum a hodnocení (382)
- vzdělávací politika (438)
- zajímavé tipy (577)
- zaujalo nás (702)

Archiv
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
0 komentářů:
Okomentovat