Prezentace psychologa PhDr. Václava Mertina, člena pracovní skupiny na MŠMT, z kulatého stolu SKAV 28. 4. 2011 na téma Stačí na cestě ke kázni jen „utahovat šrouby“?
„ Individuální výchovný plán:
– Zaměřený primárně na pomoc dítěti, rodině i učiteli, až sekundárně na represi.
– Reaguje na běžné školní problémy, ne na trestné činy.“
„Komplikace individuálního vzdělávacího plánu:
Rodič odmítne podepsat
– má právo, škola plní to, co lze bez souhlasu rodičů,
– rodič je upozorněn na navazující kroky školy, když se situace nebude lepšit.
Rodič odsouhlasí, podepíše a neplní:
– škola naléhá na plnění nebo modifikuje návrhy,
– rodič je upozorněn na navazující kroky školy, když se situace nebude lepšit.“
Celý text prezentace si můžete stáhnout ZDE.
Výstup z kulatého stolu SKAV si můžete přečíst ZDE.
Václav Mertin: Individuální výchovný plán – Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- akce (1)
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (73)
- dětská literatura (18)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (31)
- informační technologie (152)
- inovativní vzdělávání (124)
- názory (5)
- NÚV (1)
- odborná literatura (564)
- pedagogické asociace (77)
- PR článek (1)
- profese učitele (264)
- projekty (5)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (119)
- školství v regionech (48)
- školství v zahraničí (49)
- výchova (172)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (277)
- výzkum a hodnocení (382)
- vzdělávací politika (438)
- zajímavé tipy (577)
- zaujalo nás (702)

Archiv
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
0 komentářů:
Okomentovat