Seminář, pro všechny, kteří mohou vést mladé badatele na různých prezenčních aktivitách, pořádá projekt Péče, rozvoj, uplatnění nadání (PERUN).
Seminář bude jednodenní, prezenční a proběhne v Praze ve čtvrtek 15. 8. 2013. Účastníci se na něm dozví, jaká jsou specifika využití projektové metody a badatelsky orientované aktivity při práci s nadanými, jejich výhody a limity. Bude dán prostor také pro aktivitu a práci účastníků a ukázky dobré praxe.
Seminář je pro pedagogické pracovníky zdarma, mimopražským účastníkům organizátoři hradí též cestu a všem občerstveni. Další organizační podrobnosti sdělíme po přihlášení.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zaregistrujte se, prosíme, online přihláškou ZDE.
Upozornění: Kapacita semináře je již v současnosti naplněna. Na uvedené adrese můžete zaregistrovat svůj zájem o podzimní seminář.
Využití projektové metody a badatelsky orientovaných aktivit při práci s nadanými dětmi
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Témata článků
- bibliografie (1)
- celoživotní vzdělávání (75)
- dětská literatura (22)
- DOKUMENTY (192)
- ESF (1)
- glosy (35)
- informační technologie (187)
- inovativní vzdělávání (150)
- názory (19)
- NÚV (1)
- odborná literatura (642)
- pedagogické asociace (107)
- pozvánky (1)
- PR článek (1)
- profese učitele (386)
- projekty (21)
- seriál Školství v koronakrizi (23)
- STRATEGIE 2020 (9)
- školský management (176)
- školství v regionech (105)
- školství v zahraničí (66)
- výchova (216)
- výtvarné umění (2)
- vyučování (333)
- výzkum a hodnocení (557)
- vzdělávací politika (829)
- zajímavé tipy (663)
- zaujalo nás (840)
Archiv
- ► 2024 (303)
- ► 2023 (337)
- ► 2022 (350)
- ► 2021 (314)
- ► 2020 (319)
- ► 2019 (311)
- ► 2018 (302)
- ► 2017 (313)
- ► 2016 (322)
- ► 2015 (303)
- ► 2014 (306)
- ▼ 2013 (310)
- ► 2012 (266)
- ► 2011 (255)
- ► 2010 (254)
Česká škola
Šéfredaktorka
Akce
Výtvarné umění

Obsah podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česká republika, pokud není uvedeno jinak nebo nejde-li o tiskové zprávy.
0 komentářů:
Okomentovat