Tým sedmáků zvítězil v soutěži iKid s inovativní sadou nádobí pro handicapované. V irské centrále Googlu a Facebooku představili svůj projekt a získali cenný feedback.
iKid je vzdělávací projekt KPMG pro děti ve věku 10–14 let, které se na půl roku stanou mladými podnikateli a na vlastní kůži si vyzkouší, jaké to je uvádět vlastní nápad na trh. Letošní ročník vyhrál tým současných sedmáků ze 3. ZŠ Slaný, který za svou inovativní sadu nádobí pro handicapované – vytištěnou na 3D tiskárně – EasyEating vybojoval cestu do irské centrály Googlu a Facebooku v Dublinu.
Ve Facebooku se dětí ujal Real EstateManager Richard Phelan, který je celou firmou provedl, představil vize a současné fungování firmy a taky všudypřítomnou přátelskou atmosféru a rodinné prostředí. Mladí výherci pak na oplátku představili svůj vynález ve čtyřminutové prezentaci v angličtině. Získali tak nejen cenný feedback, ale také možnost se na cokoliv o firmě zeptat. Kromě Facebooku se tým dozvěděl i o jeho dceřiných firmách jako jsou Instagram, WhatsApp nebo Oculus.
V Googlu se mladých inovátorů ujala krajanka a Account managerka Anna Petrová, která je seznámila s přijímacím procesem, historií a hodnotami, které firma vyznává. Kromě diskuse děti také soutěžily o Google ceny a snažily se přijít na to, jak vypadá to pověstné googliness, neboli jasně nedefinovatelná vlastnost, kterou má každý zaměstnanec Googlu. Letošní výherci iKid mají o své budoucnosti jasno. Pokud neudělají díru do světa se svou sadou nádobí, tak chtějí pracovat v Googlu nebo Facebooku.
Do dalšího ročníku iKid je možné se přihlásit do konce října. Přihlášku najdete na www.ikid.cz
0 komentářů:
Okomentovat