Dva pohledy na vlastní hodnocení školy

středa 1. září 2010 ·

Odpovědi dvou ředitelek škol na otázky redakce bulletinu: Mgr. Jany Palanské ze ZŠ J. A. Komenského, Kly a Mgr. Hany Vellánové ze ZŠ v Plané nad Lužnicí.


Zdroj: Na cestě ke kvalitě, bulletin projektu Cesta ke kvalitě 2/2009, str. 10–12, NÚOV 2010

 

Oslovili jsme dvě ředitelky základních škol, jejichž příspěvky nás zaujaly na konferencích projektu, a položili jsme jim tytéž otázky. Rádi bychom prostřednictvím jejich odpovědí ukázali na to, že neexistuje jediná správná cesta ke zkvalitňování školy, že každá škola má vlastní cíle a priority, které řeší a které z různých důvodů považuje za důležité. Chceme ukázat, že i když cíl obou škol byl shodný – a to mít dobrou školu, každá ze škol hledala vlastní cestu k tomu, jak to zajistit.

Celý rozhovor si můžete přečíst ZDE.

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
2. září 2010 10:18  

Vlastní hodnocení může mít dvě podoby
a) pro nadřízené, pravdivé, ale ohleduplné - vyzdvihuje to dobré
b) skutečný, pravdivý stav s nezakrývaným odhalením - soustřeďuje se na kritická místa a natvrdo je pojmenovává.